+420 773 677 076 PO - PÁ 8.00 - 20.00 hod

Reklamace a vrácení zboží

Vyřízení reklamace zboží

  • Žádost o reklamaci včetně jejího důvodu nám pošlete emailem info@galamodino.cz nebo zavolejte na +420 773 677 076. Nezapomeňte uvést číslo své objednávky. Pro urychlení reklamace připojte prosím fotografii reklamovaného zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).     

 

  • Po prokázání vady Vám bude zaslán e-mailem štítek pro označení balíku. Do balíku přiložte vyplněný Reklamační list (pdf)

 

  • Nakonec na balík nalepte samolepicí štítek, který jste od nás obdrželi a odevzdejte na kterékoli pobočce Zásilkovny. Zboží nezasílejte na dobírku. Využijte prosím přepravce uvedeného na samolepicím štítku. Více o podmínkách odstoupení od kupní smlouvy čtěte v obchodních podmínkách.

 

                                                                       

 Vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy)

  • Žádost o vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů nám sdělte emailem nebo telefonicky. Nezapomeňte uvést číslo své objednávky. 

 

 

  • Zboží nezasílejte na dobírku. Finanční částka Vám bude vrácena nejpozději do 14 dnů. Do formuláře Odstoupení od kupní smlouvy nezapoměnte uvést číslo účtu pro vrácení finančních prostředků. 

Máte dotaz nebo připomínku? Napište nám.

Jméno:
E-mail:
Text:
ANTISPAM: 9 + 6 =



Provozovatel webu, Helena Zedková, se sídlem Ořechov č. ev. 171 , 664 44 Ořechov , IČ: 76302067, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím