+420 773 677 076 PO - PÁ 8.00 - 20.00 hod

Vrácení zboží 

V internetovém obchodě Galamodino.cz máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

Záruka

Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. U zboží s uvedenou dobou použitelnosti pak po stanovenou dobu použitelnosti. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu, rozbaleného či z jiného důvodu zlevněného, neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. 

 

Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití

 

Galamodino nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku, užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem, nedodržením způsobu ošetřování či nenahlášením vady bez zbytečného odkladu. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.

Reklamace a její průběh

Reklamaci je možné uplatnit osobně nebo poštou. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupili u Galamodino.cz (postačí i číslo objednávky nebo doklad o zaplacení).

 

Formulář pro vrácení zboží je volně ke stažení ZDE. V případě, že vyplňujete formulář bez pomoci našeho pracovníka, nezapomeňte uvést, v čem spatřujete vadu zboží nebo jak se vada projevuje, případně požadavek na způsob vyřízení. 

Doručení poštou

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete zásilku na adresu: 

 

Galamodino

Helena Zedková

Na Skalkách č. ev. 171

66444 Ořechov  

 

Do zásilky přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží, který je volně ke stažení na internetových stránkách ZDE.

 

V případě uznání reklamace, Vám budou vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení o podání zásilky / předání dopravci. V žádném případě však nezasílejte reklamované zboží na dobírku. 

Doručení službou Zásilkovna 

Po prokázání vady nebo chybného odeslání, Vám bude zaslán e-mailem štítek pro označení balíku. Do balíku přiložte vyplněný Reklamační list (pdf), na balík nalepte samolepicí štítek, který jste od nás obdrželi a odevzdejte na kterékoli pobočce Zásilkovny. 

 

O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými e-maily, které vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, příp. zamítnuta, že Vám byla odeslána. Nevyřízení reklamace v zákonem stanovené 30-ti denní lhůtě znamená, že Galamodino porušilo podstatným způsobem smlouvu. To Vám dává právo rozhodnout se mezi odstraněním vady dodáním nové věci nebo chybějící věci, odstraněním vady opravou, přiměřenou slevou z ceny nebo odstoupením od smlouvy.

 

Neuvedete-li nebo odmítnete-li uvést svoje kontaktní údaje (telefonní kontakt, e-mail, číslo účtu pro vrácení částky), potom jste srozuměn s tím, že se o vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě budete zajímat sám, a pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro Vás z Vaší nečinnosti v tomto směru plynou.

Máte dotaz nebo připomínku? Napište nám.

Jméno:
E-mail:
Text:
ANTISPAM: 6 + 3 =



Abyste u Galamodino nakoupili co nejpohodlněji, používáme cookies. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací, včetně informací o jejich odstranění naleznete zde

Souhlasím