V internetovém obchodě Galamodino.cz máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).
Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. U zboží s uvedenou dobou použitelnosti pak po stanovenou dobu použitelnosti. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu, rozbaleného či z jiného důvodu zlevněného, neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána.
Galamodino nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku, užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem, nedodržením způsobu ošetřování či nenahlášením vady bez zbytečného odkladu. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.
Reklamaci je možné uplatnit osobně nebo poštou. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupili u Galamodino.cz (postačí i číslo objednávky nebo doklad o zaplacení).
Formulář pro vrácení zboží je volně ke stažení ZDE. V případě, že vyplňujete formulář bez pomoci našeho pracovníka, nezapomeňte uvést, v čem spatřujete vadu zboží nebo jak se vada projevuje, případně požadavek na způsob vyřízení.
V případě, že budete zakoupené zboží zasílat poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete zásilku na adresu:
Galamodino
Helena Zedková
Na Skalkách č. ev. 171
664 44 Ořechov
Do zásilky přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží, který je volně ke stažení na internetových stránkách ZDE.
V případě uznání reklamace, Vám budou vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení o podání zásilky / předání dopravci. V žádném případě však nezasílejte reklamované zboží na dobírku.
Po prokázání vady nebo chybného odeslání, Vám bude zaslán e-mailem štítek pro označení balíku. Do balíku přiložte vyplněný Reklamační list (pdf), na balík nalepte samolepicí štítek, který jste od nás obdrželi a odevzdejte na kterékoli pobočce Zásilkovny.
O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými e-maily, které vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, příp. zamítnuta, že Vám byla odeslána. Nevyřízení reklamace v zákonem stanovené 30-ti denní lhůtě znamená, že Galamodino porušilo podstatným způsobem smlouvu. To Vám dává právo rozhodnout se mezi odstraněním vady dodáním nové věci nebo chybějící věci, odstraněním vady opravou, přiměřenou slevou z ceny nebo odstoupením od smlouvy.
Neuvedete-li nebo odmítnete-li uvést svoje kontaktní údaje (telefonní kontakt, e-mail, číslo účtu pro vrácení částky), potom jste srozuměn s tím, že se o vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě budete zajímat sám, a pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro Vás z Vaší nečinnosti v tomto směru plynou.