Zavolejte nám (Po-Pá 8-17)

Často kladené dotazy

Reklamace a vrácení zboží

 

1. Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve. V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (na prodejním dokladu je uvedeno IČ), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody

2. Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?

Stačí Vám doklad o koupi výrobku (faktura nebo dodací list).
Pokud budete zboží posílat poštou, popište nám co nejpřesněji vadu výrobku, kterou u nás uplatňujete. Pro snadné vyplnění můžete použít Reklamační list (ke stažení ZDE) Pokud reklamujete výrobek z důvodu alergické reakce, připojte k reklamovanému zboží i lékařskou zprávu, kterou potřebujeme pro reklamační řízení s našimi dodavateli/výrobci.

3. Jak mně bude nové zboží doručeno?

Místo doručení vyměněného zboží si vyberete při zakládání reklamace. Výrobek můžeme doručit na Vámi vybrané výdejní místo Zásilkovny nebo přímo na Vámi udanou adresu.

4. Náklady na poštovné při reklamaci?

  • V případě odeslání vadného výrobku (reklamace), hradí veškeré náklady na vrácení nebo výměnu zboží Galamodino. V tomto případě Vám bude zaslán e-mailem štítek pro označení balíku. Do balíku přiložte vyplněný Reklamační list (pdf), na balík nalepte samolepicí štítek, který jste od nás obdrželi a odevzdejte na kterékoli pobočce Zásilkovny. 

 

  • V případě odstoupení od kupní smlouvy z jiných důvodů (nejedná-li se o reklamaci), hradí náklady na vrácení zboží zákazník. 

5. Kde zjistím průběh vyřizování mé reklamace?

Pro zjištění stavu Vaší reklamace či odstoupení od kupní smlouvy nás kontaktujte na info@galamodino.cz nebo na telefonním čísle +420 773 677 076

 


Označení velikostí u pánských košil

Označení velikosti u společenských košil Avantgard

Velikost: 43/182

Obvod krku

Výška postavy